_

fredag 27 september 2013

Växthusinvigning i morgon

01
Egentligen skulle jag vara på fjällvandring i helgen men en förkylning  satte stopp för det. Tur att jag inte är för sjuk för att gå på växthusinvigning i morgon i alla fall!
02
Det är mina svärföräldrar som har taklagsfest. De började bygga växthuset i våras och det har varit väldigt kul att se trädgårdens smycke växa fram.
03
Samtidigt har jag brottats med min egen växthusdröm som gör mig helt febrig av längtan emellanåt! Jag vill också ha!!!
05
Jag får se till att bjuda in mig själv ännu oftare framöver och njuta av deras förverkligade växthusdröm så länge.
06

4 kommentarer:

  1. Åh så fint det växthuset kommer att bli.
    Ha en toppen helg.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med en stenvägg och kamin. fanns tankar på det i vår planering också men vi bestämde oss för att hoppa över. Längtar så tills vi kan ha vår invigning.

    SvaraRadera
  3. Men vilken dröm! Det växthuset har ju allt! Jag måste se om jag kan förstora upp bilderna.
    Hälsa svärföräldrarna att det finns en som är avundsjuk, inte missunnsam!

    SvaraRadera